שיטת העבודה שלי

או לשאלתם של המונים…

אז מה בעצם כולל הליווי?

שלב 1 : היכרות

בתחילת הפרויקט אני נפגשת עם המשפחה שאני עומדת ללוות, ולומדת אותם לעומק – מה ההתנהלות היומיומית שלהם, מהם הצרכים, החלומות והתחביבים של כל אחד מדיירי הבית.

הערך העליון מבחינתי הוא ראשית לשמוע את המשפחה, ומשם לעצב ולתכנן את הבית בדיוק עבורה ולא לתת מענה רק ל"גחמות" עיצוביות, חשוב לי לפני הכל שיענה לצורך ולטעם הלקוח בו זמנית.

המטרה היא לבנות תמונה שלמה וכוללת העונה על הצרכים הן מהחינה פונקציונאלית והן מבחינה עיצובית.

שלב 2 : תכנון ראשוני

לאחר פגישת ההיכרות, אני למעשה מתרגמת את כל הנאמר (רצונות, צרכים, שאיפות וכו') לתוכניות העמדה דו ממדית ותלת ממדיות בו זמנית!

אני מגישה לכם מספר אופציות הממחישות את ההעמדה המחודשת של הדירה/החלל הרלוונטי, תוך פתרון ודגש על היבט פונקציונאלי ועיצובי בו זמנית.

שלב 3 : הדמיות

שלב זה למעשה מתאחד וקורה יחד עם שלב 2. רק חשוב לי הסבר קטן…

לקוחות רבים נוטים רבות להתבלבל בתוך השרטוטים והמספרים. וזה בסדר ומובן. לכן מבחינתי חלק בלתי נפרד מהתכנון ההתחלתי הוא יצירת הדמיה לבית. 

ההדמיה נותנת תחושת ביטחון לקראת הבנייה/השיפוץ/הסטיילינג – אנחנו יודעים מראש איך הדברים הולכים להיראות!

אין הפתעות/חוסר הבנה של התוכניות ובנוסף ההדמיה עוזרת לנו בבחירות במהלך הפרויקט – אני מעדכנת את ההדמיה בזמן הליווי על מנת להקל ולבחון את הבחירות יחד – מוסיפים את הטפט שראינו , את הנגרות, האלומיניום…ואפילו את הכיסאות, השולחנות והעציצים. זה מקל על המשפחה לבחור דברים לבית בלעדיי כי יודעים מראש מה התמונה הסופית הרצויה.

שלב 4: תכניות לביצוע

לאחר שכולנו בטוחים ויש בידינו את התכנית הכללית והסופית, ראינו את ההדמיה ואנחנו שלמים עם התכנון של הבית, אני ניגשת לעבודה על סט תכניות לקבלני הביצוע.

יש המון סוגי תכניות (בניה, הריסה,חשמל,אינסטלציה, מיזוג,פריסות, ריצוף נגרות וכו') תכניות אלו מהוות משקל רב בפרויקט. לכן מבחינתי כאן נמדדת המקצועיות, הדייקנות, ירידה לפרטים על מנת שהביצוע יהיה נכון ומדויק.

מאחורי כל סימון ישנה מחשבה!

תוכנית חשמל

תכנית בניה

רהיט נגרות

תכנית אינסטלציה

פריסות

רהיט נגרות

שלב 5 : ליווי הפרויקט בשטח

בעת הבניה/השיפוץ/הסטיילינג  אני מבצעת ליווי בשטח. כלומר אני נפגשת עם בעלי המקצוע הרלוונטים לפני תחילת עבודתו, עוברים יחד על התכניות וכמובן מוודאים שהכל ברור לפני ביצוע.

כמובן שישנה מצידי זמינות מלאה לבעלי המקצוע לשאלות נוספות בזמן העבודה ובמידת הצורך אני מגיעה לשטח.

תכנית מטבח קיימת - לפני

תכנית מטבח - אחרי

שלב 6: ליווי לבחירות חומרי גלם, ריהוט, טקסטיל, תאורה וכו'

אני מלווה את הלקוחות בין בתי עסק לבחירת חומרי גמר – ריצוף, כיורים, ברזים, חיפוי קירות, דלתות, גופי תאורה, ריהוט, טפטים, חפצי נוי וכד'.

החשיבות לליווי היא בהתאמה נכונה לסגנון העיצובי שנבחר יחד, הכוונה למוצרים פרקטים ונכונים תוך כדי עמידה בתקציב שהוכתב מראש.

אין ספק שלקוחותיי חוסכים לא מעט כסף בעקבות הליווי – הנחות מיוחדות, דיוק הכמויות והגדלים הנכונים וכמובן חסכון בזמן להסתובב בלא מעט מקומות.

המטרה שלי הינה לדייק בבחירת המקום הן מבחינה תקציבית והן מבחינה עיצובית.

שלב 7: ליווי בביצוע עבודות גמר

איזה מרגש! אנו מתקרבים לסיום…מה שנשאר לנו הוא רק להרכיב הכל בשטח…להמתין לריהוט ולשאר הרכישות…

לבחון כיצד הדברים נראים יחד, לסדר לארגן…לדאוג לסטיילינג – התמונות הכלי נוי הטקסטיל ועוד.

להבין יחד מה חסר ואם בכלל…ולסיום  להפוך את החלום למציאות!

ולסיום :

ניפגש בנכס החדש

זוכרים את סרטון השיפוץ ממקודם??

מוזמנים להציץ איך יצא!  ⇓